Zebra CC6000
MÜŞTERİ DANIŞMA EKRANI
Zebra CC6000 Teknik Özellikler
EN GELİŞMİŞ MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ DENEYİMLERİ İÇİN 10 İNÇLİK GÜÇLÜ BİR KİOSK
CC6000 bugün ve gelecekte heyecan verici iş deneyimleri oluşturmak için ihtiyaç duyduğunuz tüm özelliklere sahip. 10 inç çoklu dokunmatik HD ekran yatay veya dikey olarak monte edilebilir ve interaktif uygulamalar, sunumlar ve dijital tabelalar için iyi bir kanvastır. CC6000, video sohbeti için kamera, NFC, Zebra’nın özel PRZM teknolojisi ve üstün barkod okutma teknolojisi ve daha fazlasını destekler.
ENDÜSTRİYEL KULLANIM
– Sağlık sektörü
– Taşımacılık
– Perakende
– Konaklama ve Ağırlama
ÜSTÜN BİR SELF SERVİS DENEYİMİ
Kullanıcılarınız ne yapmak isterlerse istesinler, CC600 ve CC6000 ile mümkün olan en iyi deneyimi sunacaklarına güvenebilirsiniz. En yeni self servis platformu: Android Oreo, ultra güçlü bir işlemci ve yüksek çözünürlüklü çoklu dokunmatik ekran ile Zebra’nın sektör lideri barkod okuma özelliklerine ve daha fazlasına sahip olun.
ESNEK GELİŞTİRME ARAÇLARI KİOSK KURULUMUNUZU MAKSİMİZE EDER
Zebra’nın Kurumsal Mobil Çözüm Geliştirme Kiti, kapsamlı bir API seti ve kodlama sürecini basitleştiren bir örnek kod ile kioskun tüm özelliklerinden yararlanmanızı sağlar; geliştirme süresini, çabayı ve hataları azaltır. Ücretsiz bir Mobility DNA aracı olan Enterprise Browser tarayıcı ile, özelliklerle dolu web uygulamalar oluşturun veya mevcut web uygulamalarınızı çalıştırın.
KURULUM VE YÖNETİMİ KOLAY
İnce tasarımı, standart VESA montajı ve Ethernet üzerinden Güç desteği, bu kioskların ihtiyaç duyduğunuz her yerde kurulumunu kolaylaştırır. Güçlü Mobility DNA yardımcı programlar ve yönetim araçlarından oluşan paketi sayesinde, bilişim departmanınız bu cihazların entegrasyonunun ve yönetiminin kolay olduğunu görecek. AirWatch veya SOTI MobiControl ile kiosklarınızı da yönetebilirsiniz.