İge
MENUMENU
  • Ana Sayfa
  • Sektörel Çözümler
    • Üretim
    • Depo
    • Mağaza
    • Saha Satış
    • Saha Servis
    • Liman
  • Ürünler
    • Araç Terminalleri
    • Okuyucular
      • Barkod & Karekod Okuyucu
      • Endüstriyel Barkod Okuyucu
      • DPM Okuyucu
    • Barkod Yazıcılar
      • Endüstriyel Barkod Yazıcılar
      • Masaüstü Barkod Yazıcılar
      • Mobil Yazıcılar
    • El Terminalleri
    • Endüstriyel Tablet
    • Giyilebilir Terminaller
    • Kiosk Yazıcılar
    • Micro Kiosk
    • RFID Ürünleri
      • RFID El Terminalleri
      • RFID Yazıcılar
      • Sabit RFID Okuyucular
    • Toughbook
      • İşe Dayanıklı Toughbook
      • Tam Dayanıklı Toughbook
      • Yüksek Korumalı Toughbook
    • Sağlık Sektörü Auto-ID Donanımları
    • Isıl Değişim & Takip Çözümleri
  • Servis Hizmetleri
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • Değerlerimiz
    • Kalite Politikamız
  • İletişim
        • ige@ige.com.tr

        • 0 216 530 1100   0 533 665 30 11

İGE Teknik Hizmet

DESTEK HİZMETLER KAPSAMINDA

IGE : Zebra Support Masası

Çağrı Telefon Hattı :
0216 530 11 00 (dahili 125) (5x8)

IGE : Yedek Cihaz & Teknik Rapor İletişim

teknikdestek@ige.com.tr

IGE: Tam Yetkili Müşteri Temsilcisi

0533 665 30 11 (7x24)

Müşteri iletişim ve Assett Yönetimi için ayrıca tanımlı müşterilerimize özel WEB teknik sayfaları düzenleyebilmekteyiz.

Bazı Teknik Hizmet Referanslarımız:

Vestel Beyaz Eşya   [+100 Zebra Etiket Yazıcı]

Migros                      [+7.000 El Terminali, +2.000 Etiket Yazıcı, +1.000 Mobil Yazıcı..]

Ford Otosan            [+300 El Terminali, +100 Araç Terminali..]

KONTRATLI HİZMETLER

Barkod & RFID Donanım kullanan müşterilerimize Yetkili İş Ortağı olduğumuz üretici firmaların Orijinal çözüm ve hizmetlerini ulaştırmaktayız.

Zebra (USA)
firmasının Kontratlı Orijinal Çözüm ve Hizmetleri:

ZebraOnaCare :

Kullanıcı hatası da dahil, Servis ve Parça dahil, 3 veya 5 yıl süreli Kontrat Hizmet kapsamı Tüm Türkiye’dir.

AVS :

Bu hizmet cihazlardan otomatik olarak veri toplar ve analiz ederek cihazın çalışmasının kesintiye uğramasını proaktif olarak önlemek için ihtiyacınız olan bildirimlerde bulunur.

Honeywell (USA)
firmasının Kontratlı Orijinal Çözüm ve Hizmetleri:

Service E-Pack :

Kullanıcı hatası da dahil, Servis ve Parça dahil, 3 veya 5 yıl süreli Kontrat

ZEBRA: PARÇA ve SERVİS DAHİL KONTRAT

ZebraOneCare Orijinal Kontratlı Hizmet İçeriğinde:

Kontrat dahilindeki tüm Barkod Donanımlarınız,

-Kullanıcı Hatalarından kaynaklı tüm arıza – parça onarım çözümleri

-İşletim sistemi ve Versiyon güncelleme

-Yazılım Sürüm Yönetimi

-Hizmet Yönetimi için Tek Temas Noktası

-IGE Teknik Hizmet Masası aracılığıyla Olay & Sorun Yönetimi

-Etkin Assett / Donanım Performans Raporları ve Önleyici Hizmetler

Son kullanıcı müşterilerimize sunulmaktadır.

Servis noktasından 3 günlük onarım geri dönüş süresi
5×8 yerel saatte canlı destek
Kazayla oluşan hasarların yanı sıra, normal eskime ve yıpranmayı kapsar
Mobil Cihazlar için Cihaz Diagnostiği
Onarım, Vaka Yönetimi ve LifeGuard analiz raporlamaları

Müşterilerimize açık hizmetlerdir.

Cihaz Devreye Alma Hizmetleri

Müşteriye cihaz teslimi yapılmadan evvel proje bazlı cihaz konfigürasyon vb ayarlamalar cihazlara implemente edilerek, cihaz gönderimlerini sağlamaktayız.



Teknik Destek Gerektiğinde

Müşterimizin teknik destek hizmet gereksinimlerine yanıt sunabilmek maksadıyla
ÇAĞRI BAZLI DESTEK Hattımız – 0216 530 11 00 numaramızdan 5x8 saat çağrı kabulü yapılmaktadır.

Teknik Servis Gerektiğinde

Arıza bakım – Onarım hizmetleri kapsamında cihaz sahibi müşterimizin kargo ile aşağıdaki adrese arıza detayı notu ile birlikte göndermesi yeterli olacaktır.

IGE Elektronik Ltd Şti. Ayarcıbaşı Sokak No3: B-Blok Kat:1 Bağlarbaşı – Üsküdar / İstanbul

PARÇA ve SERVİS DAHİL KONTRAT Hizmet İçeriği :

Arıza sebebi her ne olursa olsun, servise ulaşan El Terminali ve Mobil Fiş Yazıcı cihazlarının Parça Onarım – Sistem kontrol ve son versiyon kontrol işlemleri ekstra bir ücret ve maliyet oluşmadan müşteriye sunulur.

Amacı dışında kullanım – yangın – çalınma, şarj – pil, iletişim üniteleri, kılıf vb tüketim malzemeleri kontrat dahilinde değildir.

Kontratlı Hizmetlerden yararlanabilecek modeller – Zebra:

TC51 – TC52 – TC56 – TC57 – TC70 – TC72 – TC75 – TC77 – ET50 – ET51 – ET55 – ET56

MC92N0 – MC32N0 – MC3300 – TC20 – TC25 – TC8000 – TC8300 – MC9300

ZQ320 – ZQ610 – ZQ520 – ZQ620 – ZQ630 – QLn220 – QLn320 – QLn420 – ZT410

ZT230 – ZT610 – ZT620 – ZT510 – ZD410 – ZD420 – GX420 – GK420 – GC420

ZEBRA: Kontratlı Varlık İzlenebilirlik Hizmeti

Kontratlı ilgili çözümler sayesinde, kullanıcının cihazında bir sorun oluşmadan kullanım alışkanlıklarından ve cihaz diagnostik verilerinden yola çıkarak > öneri – yorum ve kullanıcıya bilgilendirme iletmek mümkün olmaktadır.

Örnek:

Cihaz Sorunu Etiketleri:

Pil, Kesintiler (yeniden başlatma vb..),  RF,  Bellek,  Kullanım, ..

Uygulama ile Ayarlar (sadece yazıcılar için)

Kaç saat aktif olduğu, Kaç santim basıldığı ve Kaç adet etiket basıldığı vb..

Copyright © 2019 İGE Elektronik Ltd. Şti.